Sok furcsaság van ezen a képen. Mintha az lenne az üzenet, hogy a család értéke mindenek feletti, és az ügyes családapa képes a bűnözőtől megvédeni a szeretteit. Azonban hiába az óriás izomkolosszus mögé bújó gyermekek és a feleség, mégis a zsebes nadrágos punk vagy rockabilly fiú tűnik áldozatnak. Az is lehetséges, hogy a fagyi azért van a srác kezében, mert azt akarja szimbolizálni, hogy a pedofil bűnöző a fagyival akarja elcsábítani a gyerekeket. Itt is azonban két nagyon bizarr dologra lehetünk figyelmesek: egyrészt az ilyen jellegű srácok inkább garázdaságot követnek el, mintsem pedofíliát, másrészt a kolosszus mögé búvó nőn is túlhangsúlyozottak a szexuális deprivációra utaló jelek.
A kolosszuson számos agresszív jegy figyelhető meg: az ökölbe szorított kéz, a bakancs, a hajviselet, kockahas és a boxnadrág. Mind az erőszakot hivatottak sugalmazni. Érdekes az is, hogy miért éppen a kolosszus oltalmát keresik a síró gyerekek. Még a nő is nagyobb, mint a fagyis srác, bár szinte biztos, hogy erre nem gondolt a rajzoló, hanem egyszerűen elrontotta az arányokat.
Egyfajta retribúciót avagy hibrisztofóbiát lehet észrevenni ezen a rajzon, és az, hogy börtönben született még csak dob egyet a bizarrságon. A hibrisztofóbia a bűnözőktől való iszonyodást jelenti, a hibrisztofília ellentéte. Érdekes módon a börtönben éppen a bűnözők hibrisztofóbok. Ez a pedofilekkel szemben jelentkezik a leginkább, de ugyanilyen célpontok a szexuális bűnelkövetők, a drogosok vagy a celebek, akárcsak a külvilágban.
Ismerve a börtönbeli rajzok születését, e rajz esetében három lehetséges út van:
- a rajz megrendelésre készült egy olyan domináns rab számára, aki utálja a pedofíleket
- a rajzon éppen egy pedofil hajlamú vagy egyébként elnyomott fogvatartott akarja kifejezni, hogy ő nem az, aminek gondolják
- és a legbizarrabb: a rajz egy anti-agressziós tréningen készült
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése